Tisdag 22 maj.

 
Dennis knäcker extra.. Hela veckan och helgen ska han och Martin jobba, känns litta ensamt här hemma? Konstigt, när man är inpå varandra hela tiden vill man ha ensamtid och när man väl får det så vill man ha "gemensamtid" ;) Jaja, extra pengar är alltid välkommet, och det blir en hel del av det här så det går ju bara inte att tacka nej! I morgon är jag ledig eftersom Dennis och jag ska iväg på den här föräldraintervjun i Lund på BUP, det gäller givetvis Elijah.. Så ikväll när Hjärtat kommer hem ska vi titta film och mysa. Fick snällt frågan om jag orkade detta när han kom hem och om jag då skulle vilja fixa en bra film till oss? Hmm, ja då får det bli en bra rysare tror jag =)

Idag har barnen och jag varit ute hela dagen, Elijah har kört sin elbil med Charly som passagerare och vi har lekt. Det har varit och är fortfarande jättevarmt. Solskydd 50 smörjer jag ungarna med på morgnarna innan dagis. De har vars en flaska 30 på dagis också, så de kan smörjas under dagarna. Jag är livrädd för solen, rädd om barnen!

Lillasyster Evve fyller 22 år idag!..
-Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Evves födelsedag! Hurra! Hurra! Hurraaa! Denna födelsedagssång har vi i familjen sjungit för varandra sen Evve var liten. Hon älskade Lotta på bråkmakargatan, sången har vi hört i filmen så klart =) Ett stort Grattis till dig från oss alla ♥ Puss och Kram!

Nu har jag hamnat i "karriärbytetankar" igen? Fan jag är snart 30 (som mamma och Evve på skämt brukar säga, Marre snart 30, Haha!) och velar fortfarande ;) Jag vet inte om jag vågar, jag har ju ett fast arbete som jag trivs med till 90%. Satt och skissade härom kvällen på ett motiv till en ev tatuering, som Evve kanske ska sätta på låret? Vi får se =) Men det är ju det jag vill göra, skapa!! Jag njuter så fort jag får tillfälle att skissa. Nu för tiden blir det bara av när barnen sover.. Om jag då orkar. Det är såå rogivande!

Nä nu ska Elijah nattas, så gonatt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Dom är så söta när dom sitter brevid varandra i elbilen, man blir gla i hela kroppen. Mormors små änglar <3 <3

2012-05-22 @ 21:18:23
Postat av: Sabina

Jag är snart 30 och är inne på min 4 utbildning och än vet inte jag vad jag vill göra med mitt liv :) Ta chansen när den kommer och testa något nytt. Kram

2012-05-23 @ 18:42:05
URL: http://darkmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0