Torsdag -.-

Charly sitter berdvid mig här i soffan, hon smaskar på äpple och glor skitt på mig. Varför?.. undrar in säkert. Jo jag och mamma har gett henne ögondroppar och det gillar hon INTE! Men det måste göras, och det krävs två för jobbet ;) Nu har Strumpan haft sin inflammation länge, jag har VABat hela veckan. Igår tyckte vi oss se att skiten höll på att försvinna, men icke! I morse vaknade jag av en bökande, grävande (letade efter mamma) "Mullvad" bredvid mig? Japp det var Charly med igenklistrade ögon.. Så jag ringde ner till VC och fick en tid kl:11.30. Nu ska skiten försvinna på 2-3 dagar säger de som vet? Hoppas det! På lördag gängar sig en av mina arbetskamrater, en god vän och detta vill ju varken jag eller Dennis missa. I värsta fall får Dennis bli hemma med Lillan =( Men vi håller tummar och tår (och det hoppas jag även att ni gör) på att vi kan gå dit tillsammans. Det är ju alltid mysigt med bröllop, man blir liksom själv lite extra mysig och snäll ;) Det kan ju behövas ibland, Hehe! Vi är bara mysiga och snälla mot varandra när vi går på bröllop, skämt o sido.. Det ska bli roligt, bruden kommer vara helt Outstanding vacker! ♥

Nu bakar jag tårtor till höger och vänster, igår kväll bakade vi allihop. Dennis gjorde en liten minitårta till Elijah (som jag tyvärr inte hann fota innan pågen körde skeden i den) Jag gjorde en "Mirandatårta" och barnen gjorde (eller gjorde och gjorde, de åt mest) figurer av sockerpasta, försökte iaf =) Tårta nr 2 gjorde jag till Carina som fyller år idag (Martinas och Emelies mamma) och tårta nr 3 fick personalen på Elijahs förskola idag. Jag hoppas att de smakar =) Min lilla mamma fyller 50år på söndag, då ska det givetvis också bakas. Har fått in några beställningar till kalas, det är skitroligt att ni vill ha just mina tårtor, verkligen! Jag ska göra en Barbietårta har jag tänkt, undrar om jag reder ut det? Vi får se ;)

I morgon har Elijahs förskola stängt, då ska vi bara vara hemma och mysa, jag och barnen ♥ Det var denna veckan det, tiden springer iväg!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbara,underbara barn <3 <3 <3

2012-05-10 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0