..Då var det dags igen..

Charly = sjuk, inget ovanligt! Mariett = VAB, inget ovanligt! Öööö, jag pallar inte mer sjukdom nu! Denna gång är hon förkyld och har ögoninflammation. Inte nog med det, jag har upptäckt att det runnit litta vax från hennes vänstra öra. Lilla gumman var rent "igenmurad" i morse. Nätterna har varit "kom och hjälp mig dö" hela helgen. Usch, jag tycker så synd om henne, att hon aldrig kan få vara frisk. Natten till söndagen var tuff, hon nattades lite senare (i förebyggande syfte.. trodde vi) kl: 10.00. Vaknade igen runt 24-slaget och sen var natten körd. En gång i halvtimmen vaknade hon i början, vid 03-tiden vaknade hon på riktigt, det kvittade vad jag gjorde, tösen blev inte nöjd. Alvedon, näsdroppar och nan.. Upp med tösen, ner med tösen osv. Klockan var 05.20 innan hon somnade igen, och då av ren utmattning. Sen sov hon till 08.30! Ja jag kan säga som så att gårdagen var rätt hängig och gnällig, från både Charlys och min sida ;) Natten till idag gav jag upp! Hon fick sova hos mig. Det blev så klart bättre men långt från bra! Fyy bubblan vad trötta vi är. Strumpan vaknade tidigt också, kl: 05.50. Jag känner mig som en rynkig, gammal och trött kärring, Haha! Så nu har jag gnällt färdigt.. för denna gången ;) Över till något roligare..

Jag bakade i helgen, det fick bli en vanlig prinsesstårta. Fick mycket beröm för den av familjen. Så god den var, nu vill jag baka hela tiden.. Om ni vill ha tårta, säg bara till. Kan nog fixa de flesta dekorer (tror jag). Jag funderar på barnens kalas om typ ETT ÅR. Elijah ska nog få antingen en Svampbobtårta eller en Spindelmannentårta? Charly får ha en Hello Kittytårta eller Tingelingtårta?





Gjorde några rosor för en stund sedan..
Lägg märke till mina långa naglar, pilligt med dem kan jag säga.. Funderar på att klippa av dem!

Oj vad magen skriker? Får äta litta lunch, slänga mig i soffan och vila en stund.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du använder väl handskar?????? :))

2012-05-07 @ 13:17:31
Postat av: Marre

Sv: Nej verkligen inte mamma! =)

2012-05-07 @ 14:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0