Tankar..

Just nu är det mycket runt oss, som familj. Rätt tungt, kan säga så mycket som att det handlar om en av de 3 jag älskar mest i hela världen.. Elijah ♥ Vi misstänker, eller är rätt säkra på att han lider av någon form av handikapp. Ni som står oss nära, även ni som träffat oss en del, vet med all säkerhet vad jag menar.. I alla fall, dagen har varit mycket påfrestande för både Elijah och oss föräldrar. Jag kommer så småningom att skriva mer om detta här.. Stefan har passat Charly en stund idag (medan jag, Dennis och Elijah var iväg) och det gick bra, som vanligt. Stefan är glad för barnen och de för honom =) Han är duktig! När vi kom hem låg barnet och barnvakten och sov i Elijahs säng, Hihi! Ja, jag var tvungen att ta ett foto..


Kära barn, ett stort och ett litet ;)

Soffan kom idag också, det är roligt =) Äntligen. Nu ska Lillans rum fixas och ikväll ska soffan/sängen invigas! Kul kul kul!


Woohoo!

Nu vaknade lilla sjuklingen ♥

Trevlig helg // Marre..








 

Kommentarer
Postat av: Zandra , Saga oh Lovisa

Kramar på er

2012-03-08 @ 14:21:15
Postat av: Tess

Fin soffa/säng. :) tänk att de måste vara lika jobbigt för Elijah själv som för er vuxna. Lika bra att kolla upp allt och kunna få all hjälp som behövs. Kram på er alla. <3

2012-03-10 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0