Och så blev det..

..Charly vilar, hon är helt slut lilla stackaren =( 40 graders feber, hosta och förkylning. Inte roligt alls! ♥ Så idag är jag hemma med henne. Dennis ska vara hemma i morgon med henne, Lillstrumpan. Elijah är på dagis i vanlig ordning, lämnade honom lite tidigare, kl. 10.20 eftersom jag nu är hemma och kan hämta honom tidigare än kl. 16.30 då han vanligtvis blir hämtad av pappa sin =) Han får iaf leka av sig en stund, det behöver han. Hur rolig är jag nu när jag har Charly "på halsen" hela tiden?.. Inte så rolig. När Charly har vaknat och vi har hämtat Elijah ska vi leka ute, Charly är nöjd bara hon får sitta i vagnen, nerbäddad i en tjock filt. Givetvis med ytterkläder på! Hon får titta på när vi leker idag. När Dennis har kommit hem och vi har ätit middag går antingen jag eller Dennis, eller vi allihop ut igen om det inte blåser för mycket. Elijah har nämligen önskat att få köra sin Hummer idag igen. Han tycker om sin bil =)

Längtar till permiären den 1 juni!..

Den och AVP 3!

Jag har bestämt mig för att köra ett maraton snart, denna gången blir det nog Alienfilmerna. Nästa gång.. Hmm?.. Kanske Sagan om Ringen eller Transformers? Ja, jag älskar film, speciellt science fiction, Adventure, Fantasy och Horror! Komedier är inte min grej riktigt, men det finns såklart många schyssta sådana också, tex. Allt med Adam Sandler ;) Dennis och jag följer "The Walking Dead" serien, den är bra. Nu ska jag glo litta på "Once Upon a Time" serien, får se om det kan vara något för mig?..

Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0