Första veckan avklarad..

Jahapp, då har man jobbat en vecka och överlevt ;) Det är så skönt att man har kommit in i vardagen igen, jag har ingen söndagsångest när det! På måndagar börjar jag kl. 12.00 och slutar kl. 18.00 och på fredagar jobbar jag mellan kl. 08.00-14.30 så helgerna blir långa =) Skönt det med. Förra helgen var vi, hela familjen iväg och blev fotograferade. Det gick undan, Elijah blev snabbt varm i kläderna så fotograferingen fick gå fort. Jag tänkte i mitt stilla sinne, hur ska detta foto se ut? Men.. Det blev jättebra! Haha, Lillstrumpans "spretfot", bara så bra. Charly blev fotograferad enskillt också, fotona ska vi hämta i slutet av veckan =) Längtar. Vi ska sätta upp bebisfoton och familjefoton på väggen i vardagsrummet när vår nya soffa kommit och den kommer senast på onsdag. Har hittat jättefina ramar 30x30 på Gallerix som vi ska ha, 50%, skitbra! Vi får även ta tag i Charlys rum då, så det blir en del att fixa i veckan, bara kul. Soffan vi har nu ska syrran och JP ta över, den blir vi av med med en gång, men sängen?.. Den får vi väl hotta? Jaja, det blir nog bra..

Charly har varit och är fortfarande krasslig =( Hon har hosta, är snorig och febrig. Vi får se om det blir en
VAB-dag i morgon eller inte, hoppas inte! Jag tycker så synd om henne, hon hinner aldrig bli frisk förrän hon blir sjuk igen. Är det inte öronen är det förkylningar och feber, så har det varit ända sedan hon föddes. Det är delvis därför en annan suttit uppe med henne så mycket om nätterna, vad gör man inte för sina älskade barn ♥ Natten till idag har varit sådär rolig!

Jag hade ett Partyliteparty för några veckor sedan, sakerna vi beställt hämtade jag ut igår =) Jag beställde ett sätt om tre "glasvaser" med ljuskopp längst upp. Jättefina. De har jag nu på bodet i köket. Jag har velat ha dessa länge. Man kan liksom dekorera, lägga vad man vill i dem och byta ut det vid ex. högtider eller bara när man känner för det =) Till påsk blir det nog litta Trollhassel och mina fina små ägg som jag fått av Nettan och Angelica ett år. De har själv sytt dessa, de är gjorda i små små pärlor, så söta. Elijah och jag levererade varor under dagen igår. Elijah körde sin Hummer, vi lastade sakerna i "skuffen" på den och körde ut dessa till mamma, Tess och Annika =)


Tjusigt va? =)


Elijahs verk. Halsbanden och armbandet har jag på mig ofta, älskar dem ♥
Älskar DIG Elijah! Tack snälla söta du ♥

Nu hoppas jag att vintern är förbi! Jag är så frusen nu när kilona rasar, vill ha vår på riktigt.. Hörde att det skulle bli kallt och snö igen i slutet på veckan, ååh hoppas inte!! Jag kan tala om att jag på 4,5 vecka (vägde mig förra torsdagen) gått ner 10kg! Det är jätteskönt =) känner mig som en helt ny människa ;) längtar tillbaka till mitt smala, snygga jag Hehe! Tss, nä men jag tycker det ska bli jävligt skönt när detta är avklarat! Heja! Heja!

Ha en trevlig, solig söndag alla glada! =)




Kommentarer
Postat av: Mormor

<3

2012-03-04 @ 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0