Sjuklingen..

Mammas lilla Strumpa är sjuk och har varit det sen i tisdags =( Det började med hög feber natten till tisdagen. Första feberfria dagen idag, nu är hon hostig och grönsnorig. Det är väl något som går nu, Charly är inte den enda på sin avd, och på Elijahs avd är det också en del barn sjuka på samma sätt. Men men vi får hoppas att det går över snart..


Här har vi henne, hon sov i stort hela tisdagen i soffan ♥


Pappa är varm o go precis som hon själv. Mysigt att somna uppe =) Nu när jag tänker efter är alla i den här familjen varmblodiga utom jag? Jag är alltid kall och frusen, puhuu! ;)

Igår fick Elijah och jag hänga med Evve och JP ut på ån i Rinnebäck. JP har sin båt där =) Det var härligt det, Elijah fick hjälpa JP att fiska. Vi hade nog fått en fisk eller tre om vi inta pratat så mycket? Hihi! Evve ville köra båten, jag blev genast orolig när jag hörde detta ;) Med all rätt för hon styrde oss rakt in i vassen, Haha! Elijah sa till JP:
-Moster får inte köra JP? Haha, han är för go ♥ Här kommer lite bilder från turen..

Titta hit Elijah, lee.. Sa jag =)




-Lee mamma leee, sa Elijah =) Han tog fotot..




Mammas duktiga påg ♥

Nu längtar vi alla till söndag, då ska vi till Tosselilla sommarland med mamma & pappa, Evve & JP. Det ska bli roligt, hoppas på fint väder iaf uppehåll =) Dennis (badkrukan) har sagt att han ska bada med barnen. tsss.. Vi får väl se ;)

Inatt kommer mina älskade föräldrar hem (Dennis ska hämta dem) från Kreta, de har varit där en vecka. Vi har beställt en del till oss och barnen så det ska bli kul att hämta sakerna och träffa mamma/mormor och pappa/morfar i morgon =) Nu har Charly somnat så jag ska passa på att titta på en film och dricka en kopp kaffe eller två =)

Trevlig helg alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0