Härliga dagar..

Vi har haft helgen full, om man säger så..
I fredags körde jag och moster Evve direkt efter våra jobb, med barnen till Busfabriken i Helsingborg. Vi lekte i 3h och åt middag där, jättemysigt var det. Vi hade stället för oss själva i stort sett. Charly älskar att åka rutschkana så alla kanor testades, vi sprang upp och ner, hit och dit. Ni kan kanske tänka er oss 4 på rad, Haha! Elijah fick rida på tjuren och fiska nallar, vi var inte hemma förän klockan 19.30! Ungarna var helt sluut då, ja vi vuxna var inte så pigga vi heller kan jag säga, men mycket nöjda med vårt lilla äventyr =) Dennis fick äran att lägga barnen när vi kom hem, medan jag gick hem till Evve och mös en stund med henne..



I går körde hela familjen och Evve in till Malmö Folketspark och njöt av allt parken har att erbjuda. Elijah åkte massor av karuseller, han tycker det är jätteroligt med "fart och fläng" precis som sin moster ;) Charly var helnöjd, på gott humör hela tiden. Vi lekte och tittade på djuren, åt och åkte karuseller i 4h ca. Vi hade haft så bråttom in i parken att vi glömt lägga på pengar för parkering på bilen? Händer aaaldrig mig annars så jag måste varit mycket stressad ;) Vi kom undan böter och kunde då genast inte bara fira en bra dag utan detta också =) I bilen på vägen hem sjöng vi och smaskade på kex. När vi kom hem åt vi middag med Evve sen gick vi hem till Annika och Krister och spenderade kvällen där. Vi mös vidare med glass och hallon, mmmm! Barnen kom inte i säng förrän klockan 22.30, och då heeelt utslagna!













I morse vaknade jag av att jag ville gå ut och gå, solen lös in på mig lite lockande. Jag gick upp kl. 07.00, drog på mig mina lasar och gick ut, gick/joggade en bra stund 1h och 15min. Jag var lagom hemma till när barnen vaknade, Dennis han sov i vanlig ordning och undrade vad jag sysslade med när jag kom in helt anfådd och pigg? Vi åt frukost tillsammans efter det =) Nu har lillan vilat, jag har lämnat brorsan i Lund och Dennis är och handlar skor till sig. Ikväll ska jag gå på bio med mina goa arbetskamrater Johanna och Charlotte =) Vi ska se "Snöövit", hoppas att den är bra! Mamma och jag såg ju "Prometheus" förra helgen, den vi längtat så länge efter att se. Den var sådär bra =/ men det är svårt att uppskatta något nytt när man är ett Alienfan kanske?

Förra helgen tog Stefan studenten, han fick en Helikopteråktur av oss, Evve och JP, Alex och Fredrik. Den turen bar iväg på söndagen. Elijah och Jag åkte med. Elijah älskade det.. -Åh mamma, jag älskar att åka helikopter och fiska sa han, Haha! Dennis och JP hade varit iväg och fiskat med honom dagen innan, lördagen =)











Nu har fotona på Charly hämtats och kommit upp på väggen i vardagsrummet, det blev jättebra. Där har vi nu bilder på båda barnen och hela familjen tillsammans ♥ Jag känner att jag har mycket att skriva men lite tid så det får vara allt för den här gången..












En bild på mig som liten, ser ni likheten? =)


Så här blev det, tavlorna på plats =)


Elijah och Dennis planterar ut Solrosen Elijah fått med sig hem från dagis..


Solig bild på Strumpan..


Solig bild på Hjärtat..


Elijah släpper inte sin "Kaka"dräkt, mys i soffan..


Morgonmys..



Tjingeling =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Mysigt ni verkar haft de :) Blev riktigt bra med alla foton så. Kanske jag snor den idén ;)Sååå lika du och Charly var/är. Hade jag också velat att något av mina barn var. Jag fick bara vara med på de jobbiga hi hi.

2012-06-13 @ 19:42:59
URL: http://axelssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0