"Tiden går fort när man har roligt"

♥Ja verkligen, vicken Midsommar vi fick hemma hos Nettan och Anders i Örtofta! Vi började redan kl. 15.00 med lekar, vi lekte från och till hela dagen =) Elijah och Charly hade jätteroligt tillsammans med oss vuxna, Charly var vaken till kl.23.30!.. Då satt hon rakt upp och ner och somnade i sin mosters famn ♥ Våra små liv! Vi åt och drack gott och dansade hela kvällen tillsammans. Elijah var vaken när vi skulle köra hem, men väl hemma slocknade han med en gång. Då var kl. 02.00 typ, Elijah har aldrig varit uppe så länge tidigare, ett tecken på att han hade störtkul! Det sa han hela tiden också, han tycker mycket om sin Angelica, även kim är en favorit.. Inte konstigt, han är alla barns favorit! En bättre Midsommar kunde vi inte fått, Tack som fan! =D Jag har "skrattvärk" idag ;)


Älskar min klänning, den har ett antal år på nacken =) Har varit Mormors en gång i tiden..


Vår lille Pajas =)


Kim och barnen målar..


Elijah har målat av Kim, den till höger är "trött" ;)


Här har vi Strumpan och hennes verk..


Jordgubbstårta, Mmmmm!


Jo det var såhär.. När jag skulle lägga på en "Glad Midsommartext" kom Anders med förslaget att jag kunde skriva texten längst upp till höger, Christian kom ut strax därpå.. Jag frågade vad jag mer kunde skriva? Christian tittade då på tårtan och sa: -Christian också, och så blev det ;) Ett gott skratt =) Najjjjs!  


Underbara, älskade Elijah ♥


Myspys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0