Sista arbetsdagen i morgon..

..På måndag börjar jag min semester =) Weee, 5 veckor ledigt, det ska bli skönt det! Vi har fått våra fritidslokaler städade i veckan (storstäd) det behövdes! Vi personal passade på att rensa ut, sortera och slänga en massa. Nya prylar till "dockrummet" har jag köpt in och en massa annat behövligt =) I tisdags körde jag till Ikea och köpte någon möbel till rummet också, det var roligt att höra ungarnas glädje när rummet var färdigt att leka i..

Idag har jag gjort en tårta, Torshammaretårta =)

Hammaren gjorde jag på jobb, under tiden stod ungarna runt om mig och tittade med sina "waowögon" =)

Farmor blev nergrävd i minneslunden idag, så jag och mina syskon och föräldrar besökte lunden ikväll. Evve och jag körde ner till Blomsterlandet och köpte blommor och jättefina stenhjärtan att lägga där..

Fjärilarna symboliserar Farmor och Farfar tillsammans ♥

Jag sitter och funderar på vad jag och barnen ska hitta på i helgen? Dennis ska på svensexa på lördag och ev fiska på söndag så någon plan för barnen skull måste jag ha.. Hmmm, är det fint väder på lördag badar vi nog hemma hos barnens mormor och morfar och leker under dagen, till kvällen kör vi kanske till havet en runda? Ja så får det nog bli =)  

Mamma, Charly och jag var en sväng på Ikea igår kväll, jag köpte en del till Charlys rum.. En expedithylla, 2 lådor, ett "Tingelinglöv" (som vi säger) att ha ovanför sängen, rullgardin och annat plock. Nu ser rummet OK ut, något kvar bara..




Charly har fått en ny rosa vagn =)


Var bara tvungen att lägga upp denna mysiga bild ;)

 
♥ Sabbe ♥ En av mina äldsta barndomsvänner =) Vi träffades i Lund för Lunch och fika i söndags, jättemysigt och trevligt hade vi!


Mitt fina nya läderarmband som jag är väldigt glad för =)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack för en underbar dag i söndags gumman :)

Sååå fint lillgummans rum har blivit <3

Vill du inreda min lgh ;P

Kramar

2012-06-29 @ 18:29:47
URL: http://darkmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0