Mowly..




"Mowgliminen"

Det var den bästa bilden jag kunde hitta på Mowgli, när han gör den här minen på Google, men alla Djungelbokfantaster vet vilken min jag snackar om =) Charly ser precis ut som honom på detta foto, Hahaha!.. Kul..


Phineas och Ferb, en av Elijahs favoritserier. Skitrolig!

Sitter och väntar på att Lillstrumpan ska vakna, vi ska köra ner till Maxi och handla innan vi sen hämtar Elijah hos mamma och pappa. Han ville stanna där när vi skulle gå hem i går och det fick han. Han sover i moster Evves gamla rum, i hennes gamla säng =) Och som vanligt, när Elijah sover borta, kan inte jag sova? Jag låg och vände och vred på mig till kl: 02.30 i natt, Charly vaknade då och ville ha lite mat, det fick hon. Jag somnade efter det och vaknade igen kl: 07.40, nä vad drygt! Men men =) När vi kommer hem från Maxi ska vi som sagt hämta Hjärtat, vi får hoppas att det inte börjar regna så vi kan vara ute och leka idag. Elijah älskar att vara ute och leka, även promenera så det får bli en kombination.. Sitter och lyssnar på Dennis och Charly som snarkar ikapp, att jag somnar om kvällarna är ett under ;) Oj, klockan är redan halv nio, nä nu får jag börja väsnas litta så att Charly vaknar..


Charly flyger mer mormor ♥

Hej hej / Marre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0