Det gäller att..

..Hålla hårt i luren nu, lämnar jag den utan tillsyn knycker Elijah den! För en stund sedan satt han med den på sitt rum, han tittade på mina foton och videos, helt Ok.. Sen helt plötsligt kommer han ut till mig och talar om att han pratar med Martin. Mycket riktigt, det gjorde han och innan jag hann reagera frågade Elijah honom om han fick komma hem till dem, han är snabb! Fast det vet de flesta redan ;) Haha! Idag har Elijah varit hos tandläkaren, och det gick jättebra. Elijah var duktig, satt still näästan hela tiden (3 minuter). Han har fina tänder fick vi veta, han biter lite snett men det var ingen fara. I morse, när jag berättade för honom att vi skulle dit, protesterade han.. Han skulle inte till någon tandläkare! -Jag vill inte!!.. sa han om och om igen. Min mormor skulle komma ut till Lödde och besöka mamma idag, och ringde för att tala om det. När jag pratade med henne berättade jag att Elijah inte alls ville besöka tandläkaren, då frågade hon om hon fick prata med honom.. Och det fick hon: -Hej Elijah, det är gamlamormor! -Hej, sa Elijah.. -Ska du till tandläkaren idag? frågade mormor, Vad roligt. -Ja det ska jag, fick hon till svar. -Jag har handlat äpplen till dig (detta gör hon alltid när hon kommer ut) som du ska få när du har varit hos tandläkaren. säg till mamma att hon tar med sig kameran så kan hon fota dig när du är duktig och sitter i stolen. Det vill gamlamormor se.. -Ja det ska jag, har du äpple till mig? Tack vad du är snäll, sa han då =)  Hihi! Jaam, besöket gick som sagt bra, och jag tror det är lite tack vare mormor. Charly var med henne hemma hos mamma udertiden. Elijah fick ett märke för att han varit så duktig, det tog han med sig hem som "bevis", det och en bild ;) Vi visade bilden på kameran när vi kom hem, då fick Elijah beröm av både mormor och gamlamormor. Mysiga unge ♥


Här har vi honom =)

Vi har träffat Emelie idag, hon hälsade på Evve. De kom bort till mamma en sväng =) E, E och E gick ut en runda till lekplatsen medan jag hjälpte mormor med hennes foton. När de kom tillbaka var de rödbitna alla tre, det blåste som F-N ute fick vi veta. 

Nu har Elijahs och Charlys prylar till rummen kommit =) Elijahs nya lampa monterades upp i går, likaså "tavlan". Fleecefilten vi köpte, häftade vi fast på en osb skiva som Dennis tagit med sig hem från jobb, måtten är 140x90 cm.. Sen skruvade vi upp den på Elijahs vägg =) Det blev kanon och Elijah är mer än nöjd! Billigt och bra, kostade oss bara 129 kr =)


Ganska fräck va? =)


Elijah tycker om sitt skrivbord..


Så här kan man också ligga =)

Nä nu till barnen..
Tjingeling / Marre ♥

 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Två av mina absoluta favoriter <3

2012-01-18 @ 19:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0