Söndag..

Jahapp, nu har man varit och tränat i 1,5 timme. Snart ska Dennis iväg och spela badminton med JP =) Jag undrar vad vi ska hitta på idag? Evve kommer hit om en stund och umgås, sen får jag laga mat till gubbe och barn. Ikväll blir det film och mys skulle jag tro.
Dennis och jag följer The walking dead serien, så glada vi blev då när serien börjat gå igen =) Vi såg 1a avsnittet på 2a säsongen häromdagen, och längtar till nästa..
Igår hade vi Mia-Maria (Mia) och hennes två barn på besök på förmiddagen =) Det var roligt, nästa gång får vi åka och hälsa på dem i Lomma. På eftermiddagen körde Dennis, JP och Elijah till Tropikhuset i Helsingborg och tittade på djuren =) Undertiden vilade Charly middag så jag fick snällt bli himma. Evve och JP kom hit efter det och åt middag här, jag lagade Risotto och Köttfärsfräs. Mycket gott sa de =) På kvällen tittade vi på film och Melodifestivalen..
I veckan ska jag hälsa på mina barn och arbetskollegor, det är sportlov denna veckan vilket betyder mys på jobb =) Det blir troligtvis på tisdag för i morgon ska jag träna med syrran innan hon sticker och jobbar.
Denna veckan kommer nog gå undan, jobb nästa måndag =) bara kul. Folk frågar om jag känner någon ångest över detta, jag kan i ärlighetens namn säga att jag mer känner en "lättnad". Det ska bara bli skönt och roligt! Hade Dennis velat "gå hemma" så hade jag jobbat redan, men det är han inte speciellt intresserad av. Faktum är att han har alla sina pappadagar kvar. Planen är att Dennis ska nyttja dessa på lov och liknande så barnen kan vara lediga med honom. Eftersom jag själv arbetar inom barnomsorgen blir det jag som jobbar då. Vi har rätt mycket "lovbarn" på fritids =)
Nu har jag snart klarat av 4 veckor med Extravagansa! Jag har bestämt mig för att gå på helfart (bara shakes) tills jag nått mitt mål. Minst 10 veckor sen får vi se =) Kul är det iaf. Syrran sporrar mig mycket, hon är min pelare i detta! Tack söta du! ♥ 

Jag har så mycket att skriva men så lite tid så det får bli ett längre inlägg en annan dag.. Snart..

Hej hej/Marre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0