Yes.

Loppisen blev av och jag fick fyndat en del kläder till Charly och leksaker till Elijah. Elijah har tre olika piratskepp sedan innan, idag blev det ett fjärde.. Han är lika glad för alla han har, och leker med dem alla. Några av få saker som han faktiskt leker med, ett säkert köp! Innan jag åkte iväg frågade jag honom om det var något speciellt han ville ha, som jag skulle titta efter? Han ville gärna ha robotar sa han då. Hmm, ja det blev inga robotar men en riddarborg, en stor rörlig noshörning som ljuder, en drake, en svart panter, ett piratskepp och en massa olika gubbar. Gissa om Hjärtat blev glad =) När jag kom hem fick jag en blomma av Elijah, han hade plockat en maskros till mig, den hade han satt i ett glas med vatten ♥ underbara unge! Vendela och Ethan kom förbi en runda och lekte innan Elijah sen blev hämtad av Mormor sin. Nu är han i Örtofta med mina föräldrar och hälsar på fam. Roos och ska sova hos Mamma och Pappa i natt. Mysigt för honom. Det blev lite av en överraskning för honom när Mamma frågade honom om han ville vara med dem idag/natt =) Han tycker det är mysigt. Det är skönt och roligt att vi har både mina päron och Dennis Mor och Krister i byn. Vi hälsar på våra familjer så mycket vi kan, barnen älskar det. Nu sitter Dennis och glor på (tro det eller ej) "En prinsessas dagbok" liksom.. Hallå?! Jag sitter här och Charly mellan oss och smaskar havrepuffar =) Mysigt vi har det. Jag hade kanske inte suttit här om Dennis valt en bättre (mindre tjej-) film men men ;) Nä nu får han faktiskt byta film! Haha! =)



Köpte tröjan och Puma-sättet idag, nytvättat och tumlat, mjukt och sköönt! =)

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Madelen

Måste bara få säga det... Vilka jätte fräcka namn du har på dina barn :)

Har aldrig hört någon som gett sitt barn namnet Elijah. Har faktiskt aldrig hört det namnet alls innan.

Jätte fina barn har ni :)



(Jag skriver in min blogg adress men tyvärr går det inte att komma in på den då jag har lösenord, Men jag såg att du finns på mammor i skåne och det var även där jag hittade din blogg adress)



2012-04-23 @ 15:55:13
URL: http://familjensahiln.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madelen!

Tack så mycket =) Jag läser gärna din blogg om jag får? Kan isf skicka ditt lösen i pm..

Hälsningar Mariett

2012-04-23 @ 21:35:54
Postat av: Ida

sv: ja visst är de fina :D en sak man ska ha på ett barnrum ;)pyssla är de roligaste som finns, eller något av de.

2012-04-29 @ 18:11:18
URL: http://axelssonida.blogg.se/
Postat av: vendela

Antar att du inget hittade till Ethan. Be mig aldrig om något igen. Och allt jag gett alla i alla år kan ni stoppa upp.

2012-05-17 @ 08:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0