...

Jahapp, tänkte bara passa på att skriva litta nu när Lillan vilar, Elijah är och badar på badhuset (Viken) med sin moster och mormor och Dennis är iväg och fiskar med JP =) Helt tyst är det nu i lägenheten, skönt men ändå inte.. Tvn sätts igång så fort jag är ensam =) Konstigt, men när jag väl kan "ladda om" och ta det lugnt vill jag göra något, ha liv och rörelse runt mig?
Haha, Dennis är så kass.. Han skickade ett mms på sig själv för en stund sedan där han står med fiskespöt i högsta hugg. Yes, han är egenkär ;) Så skrev han: "På fiskeäventyr =)" Jag svarade: "Ja, jag ser det. Vicken fångst!" Då svarade han: "Den vackraste =)" Jag skriver: "Nä? Det var ju den du fiska upp för litta mer än 7 år sedan!" Fick till svar: "Ja det var det =)"  

Utgången igår handlade om min kära arbetskamrat. Det var nämnligen Möhippa! =) Vi var ett gäng töser som träffades på Utmaningarnas hus i Malmö, där fikade vi på baguetter och lekte av oss i två timmar. Vi åt sedan på resturang Elysee, den som ligger vid Hansa. Såå gott det var, jag beställde en veg rätt. Lassange m tre olika sorters svamp, grön sparris och tomatsås. Verkigen gott. Fick litta ont i magen eftersom den inte riktigt än är van vid den typen av mat och annat gott som.. smarriga efterrätter ;) Vi hade en mysig och rolig kväll/natt i stan och avslutade dagen på Lilla torg =)

Idag har jag och Charly hälsat på Zandra m familj, som vi skulle.. Och det var trevligt =) Så vi träffas säkert snart igen. Nästa gång, kanske himma hos oss?

Nu blir det ryggläge i soffan till en bra film för min del =)
/Marre..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Absolut bara säg till när ni har Tid så kommer vi :-)

2012-04-15 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0