Skön helg..

..Ja en störtskön en, och än är den inte över =) Jag skulle egentligen arbetat idag men när jag i morse ringde till jobb för att höra hur många barn och personal vi var, bestämde jag mig för att ta semester istället, Nice! 10 barn på 5 personal, Haha, litta onödigt kanske? Så idag blir det en ren familjedag för oss, Dennis är pappaledig =) Än så länge har vi hunnit med trädgårdsarbete och utelek. Pågarna gick nyss ut igen för att gå till lekplatsen, Charly vilar middag. Ikväll ska vi umgås med och gå och titta på majbålet med syrran och JP.

I fredags fick jag bli hemma med Lillstrumpan, sjuklingen hade strulat hela natten så vi var båda supertrötta hela dagen. På kvällen sen, åkte jag tillsammans med ett par andra arbetskamrater iväg på "kollegieträff" mitt ute i buchen =) Det blev en trevlig kväll med gooa arbetskamrater, mat och dryck. Jag körde i vanlig ordning, var hemma runt 02.30. Lyckat!
I lördags tog jag och Evelina oss in till loppisen i Lund. -Ja där kommer jag hänga mycket tiden framöver, Hehe ;) På kvällen hade syrran sexparty/fest. Barnen sov inte hemma så Dennis kunde också komma senare på kvällen. Vi hade skitroligt, en riktigt lyckad fest! Alla var på gott humör, vi dansade och sjöng långt ut på natten. Det är så jäkla skönt att vi syskon, jag Martin och Evve kan umgås som vi gör, på fester kommer alltid vänner från alla håll så vi blir alltid många (för många) och har som sagt skitroligt! Jag är en "hemmafestare", men tycker det är roligt att gå ut ibland. Det är bäst när alla nära och kära kan umgås tillsammans, och så blir det sällan när man går ut. Folkskygg?.. Nix, bara "Folkstygg" ;) Tss..

Igår for jag runder hit och dit. När jag hade hämtat Charly hos mamma o pappa tog vi oss bort till Martin o Evelina en stund innan vilan. Efter vilan handlade vi och efter det körde vi till Landskrona för att hälsa på Vendela o Ethan. Medan Charly och jag gjorde detta, passade Dennis och Elijah på att sätta ihop Hjärtats nya studsmatta och leka ute. När vi töser kom hem var det dags att laga mat, efter det tog vi det lugnt en stund innan vi gick vidare hem till mina föräldrar. Där mös vi, åt godis och tittade på film..

Idag blir det som sagt bara mys med familjen och i morgon blir det troligtvis en utflykt, det tycker vi om =)

Ha en skön valborg alla gooa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0