Räälig hosta..

Elijah är hemma med mig idag, han har hostat hela natten. När jag och Charly gick upp kl. 07.30 hittade vi honom liggandes i soffan. Han tittade på Bolibompa =) Jag frågade honom om han varit vaken länge? -Ja, kanske det mamma, svarade han mig. Haha, skitunge! Jag ringde Dennis för att höra om det var han, eller Elijah själv som placerat sig där? Elijah hade legat vaken i sängen och gått upp när han hörde pappas klocka ringa 05.30. Lille vännen, han har hela tungan full av blåsor så han har lite svårt för att äta, och vill gärna komma undan tandborstningen ;) Nu småtuggar han lite på en macka här bredvid mig i soffan. Mysigt ♥ Jag skulle själv vara hemma idag eftersom jag är smått öm i magen och trött efter gårdagens kramper =( Jäkla skit, jag önskar inte min värsta fiende den smärtan! Jag har ff problem med mina gallgångar. Det är 3,5 år sedan min gallblåsa opererades bort. Nu sen jag börjat äta igen, har skiten kommit i två omgångar. Jag var fri från det när jag bara drack, kanske ska leva på flytande resten av livet? Jaja, jag och Lilleman får en dag tillsammans idag iaf =)


Macka i munnen, myspys i soffan =)

Vi ska träffa Sabbe i helgen, det var ett tag sedan vi sågs så vi tyckte båda att det var dags NU! I morgon blir det loppis (om vädret tillåter) med lilla Svärmor. Det ska bli spännande och se vad folk har för skit att göra av med detta året, din skit kan bli mitt fynd! =) Ska leta leksaker till barnen, pussel och böcker.


Denna fina klänning (som ny) fyndade jag på loppis för en 10a förra året =) Den passar nu, bra! Snart sommar..

Jag ser fram mot nästa vecka mycket =) Ljusparty på onsdag hos Nettan, Lek-observation på tordag och tjejkväll/prova-på-kväll på Healthness. Terrassfest på fredag och Tjejkväll/sexparty/fest på lördag hos syrran =) Hoppas att jag får vara frisk i magen dessa dagar, ungarna får gärna också vara friska ;) De ska sova borta mellan lördag-söndag. Dennis ska ju också kunna parta, han och de andra grabbarna kommer till oss senare. Elijah ska sova hos Farmor och Farfar, Charly hos Mormor och Morfar =) De får egentid och mys på vars ett håll, bara bra! ♥

Hoppas ni alla får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0