Trevig helg.

Öööö vad trött jag är idag! Charly är sjuk IGEN, stackaren =( Snorig, gnällig och sleten (som man klart blir när man är sjuk) Lilla hjärtat sover jättedåligt om nätterna nu ♥ I natt har hon "bara" vaknat ett par 10 gånger! Som tur är vill Strumpan trots sin förkylning hitta på saker =) Vi har haft en bra helg.
Jag har tidigare nämt att jag tycker det är roligt med spontana besök.. Det fick jag och barnen i fredags =) Morbror Martin steg in genom vår ytterdörr tidigt, Elijah blev jätteglad. Han älskar sin mobror och moster! Martin var sugen på scones så det var bara för mig att börja baka, passade på att baka en kladdig kaka samtidigt, Hihi! =) När vi fikade, steg ytterligare en "spontan besökare" in, ingen mindre än moster Evve =) Lagom till fikat.. Tror att hon kände doften av nybakade scones ;) Hon älskar nämnligen dessa! Vi fikade, la pussel och lekte i några timmar, mysigt! Kl: 14.00 kom min kära arbetskamrat Johanna på besök, med sig hade hon en jättefin blomma till mig =) Tack hjärtat! Evve var kvar när Johanna kom, vi fikade då på den kladdiga kakan och tog igen vår tid, pratade som bara den.. På kvällen gick Dennis och Elijah hem till mina föräldrar och tittade på fotboll medan jag, Charly och Evve hade filmmys här hemma. Vi såg "Water for elephants", Mycket bra!

Igår kom Evve och åt frukost med oss på morgonen. Sen hälsade vi på både mina föräldrar och Dennis mamma och Krister. Jag bakade en Hallonpaj som vi tog med oss till Annika, den var så mumsig så. Skickade ett sms till Annika när jag bakade, där jag skrev: "Klappa litta ömt på Krister och säg att Marre bakar Hallonpaj" Hehe! Fick till svar: "Jag har nu klappat på honom, han sa att det var reda med dig" Haha, vi är lika glada för paj tror jag =)

Idag har vi varit hos Alex, Emelie och Moah på frukostmys ♥ Jag har även suttit litta med Charlys bebisfoto, redigerat, döpt om och ändrat upplösning på de bilder jag fick skickat till min mail. Sicket jobb!! Men jag lyckades till slut så nu kan vi skriva ut 10x15 bilder utan att de blir suddiga. Skönt då ett foto kostar 210 spänn hos fotografen. 12x12 format då.. Dyrt! Om en stund får vi besök av Alex m familj. Det blir kaffedrickande, lek och skitsnack innan barnen ska i säng.. Sen blir det till 99% en film för min och Dennis del, innan vi ska i säng =)


Moah & Charly =)

Önskar alla en skön söndag =)
/Marre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0