Tack!

Som ni ser har min blogg nu en ny "höstdesign" och bilder =) Tack snälla Zandra för hjälpen. Verkligen JAG liksom! Jag är själv riktigt värdelös på webbdesign, eller ja.. Jag kan inte något om det, men det hade säkert varit roligt om jag bara hade lärt mig =) Det är en riktig höst-dag idag, det tycker jag om. Hösten är vacker och mysig, bortsett från allt regn. Jag älskar att burra ner mig i soffan med filt och en kopp kaffe eller te ♥ När kylan kommer, tänder jag ljus och släcker ner i lägenheten om kvällarna, åh det är såå rogivande. Att kunna ta ett varmt bad, uppskatta varmt badvatten, har jag längtat efter. Jag tycker väl helt enkelt om höst och vinter eftersom jag då kan göra saker som jag tycker om, tycker är mysigt =) Visst kan man bada i badkar och sitta med en massa filtar på sig under vår/sommarhalvåret också, men det uppskattas inte på samma sätt då. Jag älskar kyla och mörker, vad säger det om mig?.. Hmm?.. Det är det lilla ljuset och den "egna" värmen jag älskar, behagligt ljus och närhet. Mörka kvällar, sittandes runt ett dukat bord (mat el fika) med tända ljus. Ljuslukt, kaffelukt, papparkakslukt, glögglukt, apelsinlukt, alla dofter blir skarpa och goda under vinterns tid ♥ Jaja, nog om min höst/vinterkärlek. Blev bara påmind när jag fick se min nya blogg =)
Tjingeling //M@rre..

Kommentarer
Postat av: Mormor

Visst längtar man till glögg, pepparkaks och lussekatts doft <3

2011-09-14 @ 18:30:17
URL: http://mariettpersson.blogg.se/
Postat av: Milla

Visst är det mysigt med höst och vinter! Längtar så efter julen:) Och glöm inte Lussekatter! :D

2011-09-14 @ 23:54:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0