Måndag..

Härliga måndag, jag är på gott humör idag trots Dennis snarkande och snoozande ;) Haha! Han väckte Charly tidigt i morse när han snooza, klockan 04.50 vaknade hon! Öööö, jag höll på med henne i 1,5h innan hon gav upp och somnade om igen. F-N den som ger sig säger man, och jag är envis! =) Barnen och jag har precis varit ute en lång runda. Vi har lekt och promenerat. I 2h var vi ute i det friska vädret, nu känner jag mig lite väderbiten, älskar den känslan. Elijah hoppade i vattenpölar med sina tygskor i slutet av utevistelsen så han var mer våt än torr när vi gick in, Hihi =) Han älskar att leka med vatten, skitungen! Stövlarna ligger på tork efter gårdagens utevistelse, när vi kom hem igår hällde Dennis ut ca 2dl vatten från vardera stövel. Vilken tur att de torkar med tiden. Barn måste få röra på sig, leka ordentiligt tycker både jag och Dennis. Vi har så roligt åt Elijah när vi ser honom, när vi kommer hem och pratar om vårt äventyr skrattar vi, alla! Alex och Moah var hos oss i förmiddags, moster Evve också. Vi åt frukost tillsammans och barnen lekte. Alltid mysigt med frukostbesök =) I morgon ska Elijah fotograferas på dagis, gruppfoto men även enskilt och syskonfoto hade vi tänkt =)



Ha en bb dag (bra och blåsig).
//Mariett..


Kommentarer
Postat av: Mormor

Min fina barnbarn <3 Världens finaste <3

2011-09-12 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0