En helg till..

Då var även denna helg avklarad, vi har haft fullt upp som vanligt men det är bara roligt =)
I fredags var jag och barnen hemma och mös på förmiddagen, moster Evve var hos oss, vi lekte på Elijahs rum. Jag följde med min mormor till tandläkaren på eftermiddagen, då var barnen hos Annika undertiden. När jag kom hem, var Dennis hemkommen från jobb, så vi gick hem till Annika och Krister, drack kaffe och umgicks (en rätt så lång stund) innan vi gick hem igen. Krister bjöd på Ostkaka, Mmmm gott! =) Väl hemma mös vi vidare innan barnen skulle nattas ♥ och efter..

I lördags körde Annika och jag (i vanlig ordning) in till Lund på loppis =) Haha, vi tycker det är så roligt! När vi kom hem gick jag, Dennis och barnen bort till mina päron. Jag, Evve, Martin och pappa körde sen in till Lunds sjukhus för att hälsa på min farfar. På kvällen åt vi pizza, godis och tittade på film, Battle Los Angeles. Bra faktiskt!

Idag har vi varit hos våra vänner, Tess, Jimmie, Hanna och Ebba. Vi har gratulerat Hanna som fyllde 4 år den 28 augusti =) Barnen fick lekt och vi vuxna snackat litta. Vi drack kaffe och åt en god kaka =) Vi har varit hemma resten av dagen och lekt. Nu spelar Dennis lite X-BOX, Elijah tittar på Skönheten och Odjuret och jag och Charly sitter i sovrummet och bloggar ;)

/Marre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0