Charlys bebisfoto =)

Idag har jag och Evve hämtat Charlys bebisfoto i Svedala =)
Jag är riktigt nöjd med bilderna. -Mammas lilla Strumpa, du är så söt och goo! ♥
Min mormor har varit i Lödde och hälsat på =) Fick nybakat bröd,
himmagjord äpplemos och morotsmarmelad av henne.
Elijah fick en hel Ica-kasse full med äpplen!!
-Woow, sa han när han fick syn på dessa, när vi kom hem från dagis.
Tack snälla (G)mormor för allt detta! =)
Idag kommer våra vänner, Alex, Emelie och Moah hem till oss..
Vi ska käka ihop, Chili con carne blir det.
-Mmmm!

Här kommer Charlys bebisfoto, lika bra att jag lägger upp alla =D



Måste bara tillägga en sak här.. Ni ser hur Charly korsar sina fingrar..
Detta gör hon hela tiden med båda händer, hennes grej,
vad roligt att vi fick med detta på bild!




Du är världens vackraste lilla flicka ♥




Smultronmärket på Charlys bröst var litet som en lillfingernagel och slätt när hon föddes.





♥ ♥ ♥

Fina va?! =D

//Marre ♣


Kommentarer
Postat av: Tess

Mycket fina bilder! Hon är så goo lilla stumpan. :)

2011-09-15 @ 16:24:08
Postat av: Mormor

Hon är lika söt och fotogenisk.Som sin storebror <3

2011-09-16 @ 06:13:41
URL: http://mariettpersson.blogg.se/
Postat av: Marre

Tack Tess <3

Ja det är hon mamma, men du.. Du får gärna ta bort min bloggadress när du kommenterar ;)

2011-09-16 @ 07:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0