Gekås.

Yeah! Alla julklappar till barnen avklarade =) Det är första gången jag handlar julklappar i tid, dvs tidigare än en vecka innan Julafton. Hehe! För många kan det vara för tidigt. Egentligen för mig också, nackdelen är att jag inte kan sluta handla.. Jag kommer med all säkerhet köpa någon julklapp till bara för att jag varit så duktig/tidig ;) men det gör inget. Elijah fyller år en vecka senare, nyårsafton, det ska även inhandlas presenter till födelsedagen. Sen fyller Charly 1 år en månad och 4 dagar senare =) Det blir tätt med kalas och presenter! Jag och Emelie körde upp till Gekås igår =) Vi hade en mysig dag tillsammans, och fick handlat en hel del båda två. Jag handlade bara till barnen och någon sak till Dennis. Vi var klara efter 4h, helt ok. Annika tog hand om Charly och Elijah undertiden jag var iväg. Hon lämnade och hämtade Elijah på dagis =) det tyckte Elijah var roligt. Charly hade inte varit på något bra humör, hon hade skrikit mycket. Hon är jättemammig nu, inte ens Dennis passar i många lägen och det är frustrerande för mig som exempelvis vill kunna åka till Ullared några timmar utan att tösen skriker hals och lungor av sig. Jag mår jättedåligt när Charly inte trivs. Elijah är en glad unge och trivs alltid hos mormor och morfar, farmor och farfar, så han är jag inte ett dugg orolig för =) Han älskar och avgudar sina mor och far föräldrar! ♥ Nog om det..


Jag har i veckan målat glas, inte vilka glas som helst, utan 1a priser till en golftävling som ska spelas nu på lördag =) Kul! Pappa ska medverka i tävlingen, jag hoppas han vinner något fint ;) Vi har även haft Sabina på besök, hon sov över mellan ons-tor så vi mös till det i onsdags kväll, tittade på film. Jag och Charly träffade Annika i tisdags, jag bakade scones som vi mumsade på. Elijah tyckte det var toppen med nybakade scones när han gick upp på morgonen, han älskar dessa =) så han klämde en hel “bulle” innan vi gick till dagis..
Något om veckan =)







Ikväll blir det inget Idol!

Trevlig helg på er alla =)

/Marre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0