Snart helg..

Då var det snart helg igen, kul! På lördag ska jag till Emelie på maskeradfest, jag vet vad jag ska klä ut mig till, kryss i taket! Jag försöker övertala Evve att klä ut sig till Alien, så jag kan jaga, skjuta ner henne ;) Hehe!


Det går lång tid mellan gångerna jag bloggar nu, det beror på att jag inte har tiden. Jag har målat en del på sistone, både glas och muggar, har även skissat litta. Slänger upp en bild på en beställning..


Ingen bra bild men den får duga..


Hehe! Dennis och JP gick Bus eller godis med Elijah i söndags =) Pågen sken som en sol när han kom hem med allt gott han jagat, härligt att se honom så exalterad. De gick till personer de känner, en del blev bara rädda medan andra blev jätterädda! Kul, Elijah tycker om att skrämmas. Här kommer en bild på pågarna..


Hästhuvudet är riktigt läskigt =)

I lördags var jag på Ladies Night i Malmö med syrran och Ekman, sicken show! JP hade födelsedagsfest samma kväll, där var Dennis och när föreställningen var över stack vi också dit. Det var en rolig kväll/natt =)

Sabbe har varit här i natt, alltid lika mysigt att ha henne här ♥

Mamma och pappa har skaffat en liten katt, sällskap till Alize. Hon är så söt, Dixie heter hon. Vi, mamma, jag och Charly var och hämtade henne i Hässleholm i tisdags. Hon är en blandning mellan Birma och Perser, såå fiin! Påminner mycker om Merlin ♥ Alize blev så glad när vi kom hem med henne, hon tycker om ALLA, lilla Alize =) Måste lägga upp en bild på henne och de tillsammans, kommer sen..

Ja.. annars knallar dagarna på i vanlig ordning, Charly och jag träffade mina arbetskamrater och barn härom dagen, det var trevligt. Snart dags att börja arbeta igen, börjar i februari =) Tänk vad tiden går!

Vi har träffat min mormor idag hemma hos mamma, igår var vi på frukostmys hos Annika och Krister.. Ja dagarna går som sagt fort när man har roligt och mycket att fylla dem med =)

Vi får se när jag har tid att sätta mig här igen ;)
Trervlig helg på er alla!
/Marre ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0