Pappa.

Sjunger upp..
Tralla la la la laaa, harkel harkel..

VAD ÄR DET FÖR EN DAG?
ÄR DET EN VANLIG DAG?
NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG,
FÖR DET ÄR PAPPAS / MORFARS / SVÄRFARS FÖDELSEDAG!
HURRA! HURRA! HURRAAAAA!

IDAG FYLLER VÄRDELNS BÄSTA PAPPA ÅR.. MIN!
ETT STORT GRATTIS OCH MÅNGA KRAMAR FRÅN OSS ♥

..Så idag bjuder pappa (mamma) på kålsoppa =)
Ååh så gott! Jag älskar soppor i alla dess former,
men absoluta favoriten är just denna.
Jag och Charly är redan hemma hos mamma,
jag har hjälpt henne att förbereda maten.
Snart ska Elijah hämtas på dagis =)
Charly vilar så hon får vara hos mamma under tiden.

Idag vaknade barnen, ja båda barnen kl: 06.00 på pricken!
Jag visste inte var jag hade röven någonstans då kan jag säga.
Jag är en "sovare" så tidiga morgnar = ÖRK för mig ;) Hehe!
På helgerna brukar Dennis gå upp med barnen när de vaknar,
men då sover de alltid länge av någon anledning?
Jag tar alltid nätterna och alltid morgnarna mitt i veckan så klart.
Dennis och Elijah sover båda två som stenar,
de får sin kontinuerliga sömn.
Men ALDRIG jag!
Jag bara längtar till vi ska inreda rummet till Charly,
det hade varit så skönt att slippa bry sig på Dennis snarkande och andra ojlud,
som tex. väckningssignalen på mobilen som stör Strumpan.

Idag har Alex och Moah hälsat på mig och Charly en stund =)
Vi ska ses för lek i morgon igen, kul tycker både barn och vuxna.
Moah är så glad för Elijah, och han för henne ♥

Igår kom vår granne över och frågade om vi ville ha en sacofåtölj till Elijah.
Självklart, vi hade själv planer på att köpa en mysig fåtölj till honom
som han kan sitta i när han tittar på film, så det var skitbra!
Jättefin är den, bara 2 mån gammal, som ny!
Elijah och jag ändrade om på rummet när vi kom hem från dagis.
Han blev jätteglad för sin fåtöjl!
Tack så mycket till Carlos m familj ♥

Nä nu ska denna käringen hämta hem vilddjuret från dagis =)

Hej hej/Mariett..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0