Örk..

Örk, jag mår skit!.. Var på maskeradfest i lördags, klädde ut mig till Cowboy =) och sminkade syrran full med öppna sår och lite knivhugg här och där. Jag vet inte riktigt vad Evve skulle föreställa men hon hade en leopardklänning på sig och en svart peruk så hon såg ut som en styckad indian eller nått? Haha! Festen var rolig, och nästa alla hade klätt ut sig, men för min del slutade den tidigt. Kl: 22.00 började jag sakta men säkert känna att “något” var på gång i magen på mig, detta något är gallsten. Öööh tänkte jag, fan inte nuu!! Men jag fick snällt ta mig ner till Evve och Johans lägenhet för att ta smärtstillande och lägga mig i deras soffa och uthärda kramperna som följde.. Fick tre krampanfall på mindre än två timmar, det sista anfallet slog ut mig.. Jag somnade och vaknade en stund senare. Evve hade kommit ner för att ta hand om mig, hon var orolig och låg i soffan bredvid ♥ Jag gick hem och när jag väl kom innanför dörren satte skiten igång igen, denna gången trodde jag att jag skulle dö av smärta. Alla organen i magen krampade, min rygg strålade av smärta, jag kunde inte andas. Ville bara checka ut! Tog ytterligare smärtstillande och gick i säng.. Sen låg jag från och till med kramper hela natten, så när jag vaknade på morgonen var jag helt slut. Hela söndagen var förstörd, jag fick ligga på soffan och sova för jag får sån ångest när jag stänger in mig en hel dag på rummet. Dennis fick laga mat, halleluja! Jag kunde inte äta ett skit på hela dagen, någon köttbulle fick jag ner och en banan lite senare, det var allt. Nu har jag fått i mig en macka och känner mig mycket bättre men inte bra.. Dennis är hemma från jobbet idag för att ta hand om barnen och passa upp mig ;) Jag ligger på hela ryggen och skriver, har så tråkigt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Hatar att vara sjuk!!





Usch, det här var ansträngande ;)

Ha en bra dag //Marre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0