Rolig helg.

I fredags grillade vi hemma hos mamma och pappa.. Barnen och jag fick sällskap av moster Evve på kvällen, vi startade vårt Fast n furious maraton, såg 1an och 2an =) Dennis och JP partajade, åkte till Dagstorp..

I lördags var vi på Lucys med Martin & Eve, mamma & pappa, Maja & Peter. Vi avgick från Martin och Eve, de bjöd på fördrink och snacks innan =) Jättegod drink! Slabbedank heter den, Mmmm! =) Det blev trerätters på Lucys.. Ceasarsallad, ryggbiff, ostkaka, allt var jättegott! En man som heter Garry Lee Taylor stod för underhållningen, han var jätteduktig, sjöng Elvis 50, 60 och 70 tal. Personalen var duktig och trevlig, så vi var alla nöjda när kvällen nådde sitt slut =) Jag kan varmt rekommendera detta till er som tycker om god mat och Elvis!

I går skulle Evve flyga, vi körde till Österlen hela gänget för att titta. En fantastisk natur, Elijah hade jätteroligt bland alla nerfallna träd och på stranden. När vi först kom dit fick Eve besked om att hon skulle flyga, hon fick bara vänta en stund eftersom det var någon före.. Men efter 2 timmars väntan blev det istället inställt eftersom vindarna var för "klena", det blåste för lite tydligen.. Jaja, men det blev en trevlig utflykt i alla fall, vi fikade, tittade på kor och hästar och lekte. Elijah var trött och belåten när vi körde hem, han somnade i bilen =) Nettan, Anders och Angelica, som också var med, följde med oss tillbaka till Lödde för att grilla och umgås. Kvällen avsutades med film, vi fortsatte vårat maraton Evve, jag och Angelica =) under tiden följde Dennis med pappa och Anders när det golfade. Måste bara skriva att pappa gjorde Hole in one i lördags! Kul =)

Idag, snart kommer syrran hit. Vi ska sitta ute och njuta i det fina vädret =) Nu ska jag laga mig lite kaffe, lägger upp bilder på helgens aktiviteter lite senare =)

Tjingeling / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0