Hmm..

Då var det helg igen =) Härligt! Idag ska gubben partaja med JP, de ska till Dagstops dansbana, Lasse Stefanz spelar där ikväll. Jag och barnen ska umgås med lillasyster/moster Evve, det blir en lugn fredag för vår del. Film och godismys.

I onsdags blev Charly 3 månader. Hon blev vaccinerad, mätt och vägd på BVC. Lång tjej, hon är 63 lång nu och väger 6,7 kg. Usch, jag är såå blödig. Strumpan var så glad när vi kom dit, när Helen stack henne blev hon jätteledsen =( Det gjorde så ont i mig, jag tog upp henne mot mig och lugnade henne med min röst. Efter en liten stund blev hon glad igen, ååh, då var det dags för spruta nr 2! Den gjorde mer ont än den första så här blev hon riktigt ledsen lilla hjärtat. Annika följde med mig dit, hon satt kvar ute i väntrummet men hörde Lillans skrik tydligt. Upp med henne mot bröstet igen, trösta trösta, sen blev hon glad på nytt.. Igen.. Usch, man känner sig så hemsk, men man vet att det gör barnet gott, god smärta får man intala sig! =) Jaja, nu är det gjort, skönt att det är två månader tills det är tid nästa gång. När Elijah blev vaccinerad sa han inte ett ljud, kan det ha att göra med att han hade så fantastiskt fiiina, tjocka lår? ;) Hihi! Han blev inte öm eller febrig av det heller, men det blev Charly. Först idag är hon "nöjd" igen och det är skönt =)
Jag var även på bio i onsdags med syrran och Sabbe =) Vi såg "Fast Five" SKITBRA!! Wroom! Wrooom! Vi blev alla tre lite förälskade där en stund, Haha!




Om sagt, en jävligt bra film.. Se den!

Jag önskar alla en trevlig helg! =)
/M


Kommentarer
Postat av: tess

Trevlig helg! <3

2011-05-06 @ 19:47:37
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Mormor

Snygga killar.

2011-05-09 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0