Helgen..

..Har som vanligt varit fullbokad, vi har varit ute mycket, grillat och umgåtts med nära och kära..

Denna helgen som kommer ska Dennis och jag träffa Martin och Evelina, vi ska upp till Löddes nya pub/resturang "Lucys" för att äta och dricka gott. Det är invigning av stället, fullbokat så det kommer med säkerhet bli mycket folk och trevligt! Kanon sällskap =) Under tiden ska Evve och JP ta hand om Elijah och Charly, mysigt!

I morgon blir Lillstrumpan hela 3 månader! Som sagt, tiden springer iväg! Hon ska då vacineras kl 11, men vi får se hur det blir med det eftersom hon har varit sjuk, fortfarande lite snorig.. Dumma virus! Feber och ont i vänster öra hade hon, stackaren. Jag är livrädd för att Strumpan ska få samma problem som jag själv haft som barn. Usch för att vara öronbarn säger jag! Elijah har klarat sig än, hoppas verkligen skiten håller sig väck! Han har nog fått sin pappas immunförsvar, han är sällan eller aldrig sjuk och det är jätte skönt. Problem med öronen är ärftligt, jag och mina syskon har haft mycket svåra/stora problem med våra öron, jag blev utskriven från Öronkliniken när jag var 18 år!
-Så inget skit med öronen här TACK! Jag har haft problem så det räcker och blir över, låt våra barn slippa det..

Nu.. Bus med Lillan innan hennes vila.

Hej Hej / Marre..










Kommentarer
Postat av: tess

Nä det är inget kul med öronbarn, Tro mig!!! ;)

2011-05-03 @ 19:50:07
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Mormor

<3 Änglar finns dom ? <3

2011-05-05 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0