Torsdag.

Redan torsdag?
Denna veckan har rusat iväg!
Det blir lite påhälsningar här och var när Elijah är på dagis.

Igår körde jag Evve till "Hud" i Lund,
hon skulle på laserbehandling för sin psoriasis.
När vi var färdiga där gick jag och Charly hem en runda till mina svärföräldrar,
Annika och Krister =)
Alltid lika mysigt att komma bort, vi åt frukost och drack kaffe.
Therese, Hanna och Ebba kom på kvällen.
Barnen fick lekt och vi vuxna pratat, jättebra!
Min mormor fyllde år igår, Grattis mormor =) kram!

I tisdags var jag och Lillstrumpan hos syrran hela förmiddagen.
Jag var på IUP samtal med Elijah på eftermiddagen =)
Det var lika roligt som vanligt, pedagogerna har alltid mycket gott att säga om vår son.

Vi är så stolta över våra barn ♥

Elijah har en personlighet som ingen annan, det får vi ofta höra.
Han är alltid glad, positiv och bjuder mycket på sig själv.. Hela tiden!
En entertainer =)
Han har ett stort hjärta, han är snäll.
Motoriken är fantastisk, han är verkligen inte rädd för utmaningar.
Han har så många goda egenskaper, de bästa enligt mig.
Alla föräldrar säger detta om sina barn men Elijah är verkligen något extra!
Jag älskar honom och Charly mer än något annat, tänkte skriva livet,
men mitt liv tillsammans med mina barn, min familj älskar jag såå mycket!
Jag vill uppleva alla "stadier", jag vill vara där i glada stunder, ledsna stunder, ja...
Alla stunder!






♥ ♥ ♥

/M

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0