Ååh..

..Vilken helg! Mamma fyllde 49 år i fredags, Hipp hipp hurraa!.. Så i fredags var vi hemma hos mor o far. Elijah pratar mycket om sin mormor, han vill sova hos mormor o morfar i stort sett alltid! När jag hämtar honom på dagis frågar han.. -Var är mormor någonstans? Är mormor hemma? Naw söte lille vän, brukar jag svara. -Mormor jobbar ju, vill du att mormor ska hämta dig någon dag? -Ja det vill jag mamma ja, svarar han alltid.
Mina föräldrar hämtade för det mesta Elijah måndagar och onsdagar när jag arbetade eftersom jag då slutade kl 17.00 och Dennis arbetade skift på Sockerbruket. Jag vill inte att hjärtat ska vara sist kvar på dagis, han har inga långa dagar eftersom jag arbetar 75% och det käns mycket bra. Sen tycker han bara det är roligt att mormor o morfar kommer och hämtar honom någon gång då och då, det tycker de med så vi bestämde oss för att de skulle hjälpa oss dessa dagar. Ensamtid med mormor o morfar är toppen tycker Elijah! I fredags kväll gick vi hela familjen hem till Evve o JP en runda =)

Lördag! Vilken höjdardag. Dagen började med att Evve o JP kom på frukost, jag hade bakat scones, stora sådana! Smörgåstårtorna jag gjort i fredags skulle dekoreras inför Evves tjej/födelsefest/sexparty kväll så det gjorde jag på förmiddagen. När klockan var 14.00 efterlyste Evve mig, hon ville att jag skulle komma bort en tid innan resten av tjejerna skulle komma. Jag gick dit en timme senare och knäckte då min första cider =) Ååh så got. Sminkade Evve och mig själv sen droppade tjejerna soccessivt in. Smörgåstårtorna smakade som jag trodde, underbart! =) Det tyckte resten av gänget också, roligt! Sexpartyt var bra och kvällen var asgrym! Roligaste kvällen på länge kan jag säga, och jag slapp värk i magen som jag så ofta annars får när jag dricker. Tack för en lyckad kväll Evve, min älskade lillasyster ♥

Igår, söndag hälsade vi på Martin, Evelina o Atlas =) Eve var i halvform efter sin knäoperation, stackaren! Men vi fick pratat och druckit kaffe, Elijah åt en massa kex (som alltid när han är där) och busade lite med Atlas!


Älskade son, du är den vackraste pojken av alla, mammas lille prins ♥


Charly vill sitta nu, heela tiden, stora tjejen ♥







JAG ÄLSKAR MIN LILLA FAMILJ!

Tjingeling / Marre

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormor gillar också egentid med sin lille elijah. Världens bästa Elijah

2011-05-17 @ 18:59:35
URL: http://mariettpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0