Måndag..

Idag har jag och Elijah hälsat på Fi och Marcus. Det var första gången pågarna träffades, det gick riktigt bra =) Vi fikade och lekte ute i trädgården, kanon mysigt var det! På söndag ska pågarna få leka igen, fast då på Busfabriken i Helsingborg. Vi vuxna kommer också leka, jag har faktiskt längtat efter att få leka uppe i ställningarna. Det har jag inte kunnat (orkat) under tiden jag varit höggravid med Charly =( 
-Kul kul ska det bli! 

Elijah har "snaggat" sig idag, han är så fin tycker han själv, Hihi! Ja det tycker självklart vi föräldrar också! Vi lyckas inte få honom att sitta still hos frisören så jag får klippa honom med trimmern tills han blivit lite äldre och går med på klippning med sax.. Skitunge! =)

Storstädat har jag också hunnit med idag, skönt att det är gjort så jag slipper det i morgon när Elijah är på dagis. Inte för att jag vet vad jag ska hitta på då i stället men säkert något som är trevligare! Jag ska till BVC med lillstrumpan i morgon, spännande! Vi ska träffa doktorn, första gången..    


Tummen upp för min nya frisyr!



Det ska rockas med inlevelse, annars kan det vara!

Kommentarer
Postat av: milla

Busfabriken verkar vara väldigt rolig. Har hört väldigt många som gillar stället, och vi har ofta kunder som frågar om vägbeskrivningen dit:)

Fanns sånt när vi var små? Isåfall måste jag ha missat det:P Å andra sidan hade vi ju kul på Tosselilla:P

2011-03-22 @ 01:02:59
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: diana

Hej Marre

så duktig du är med din blogg det är jätteroligt att besöka den.Dina glasmålningar är jättefina jag tror att jag skall beställa något fint har inte bestämt vad men jag funderar

KramKramKram mormor

2011-03-31 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0