Trevlig kväll.

Nu är har vi kommit hem från Annika och Krister =) trevligt var det, vi fick korv i ugn som Dennis älskar till middag. Tack så mycket för mat och kaffe! Elijah sover, han kom i säng lite senare ikväll men vad gör det Hihi..
Jag och min kära svärmor har alltid roligt ihop, vi spelar bingo (som två kärringar) om söndagarna. Då sitter vi i "gästrummet" och myser =) Lite trångt blir det eftersom vi sitter i en 80 säng, Haha men mysigt är det.. Vi kan prata om allt, Annika är verkligen en vän jag uppskattar väldigt mycket, hon är väldigt snäll och omtänksam. Nu vet jag att hon kommer att läsa detta, -Så sträck på dig Annika =) Kram på dig!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0