Tack så mycket..

Elijah är så duktig, han säger Tack så mycket till allt han får och får hjälp med. Detta har han gjort sedan han började prata, fast då sa han "Tatt tatt" gullungen! Jag kom att tänka på det för en stund sedan.. Jag matade Charly när Elijah gick upp (för 30 min sedan ungefär) och in till mig. -Hej mamma, gomojjon, sa han. -Hej hjärtat, har du sovit gott, svarade jag? -Ja mamma, han kom fram till mig och jag fick en bamsekram och en puss. -Tack så mycket mamma, sa han då <3 -Tack själv mitt hjärta, svarade jag =) När han gick på toaletten ville han ha hjälp, när jag hade hjälpt honom sa han -Tack mamma. Nu fick han skivade äpplen i en liten skål, då sa han -Ååh Tack mamma, tack så mycket! Haha, jag smälter!..

Om en timme bär det av till dagis, Elijah ska så klart cykla dit =) det är han också duktig på, han har greppat cyklingen helt. Måste jobba lite med bromsen bara. Sen ska jag och lillstrumpan hem till min lilla mamma. Det är skönt att ha henne hemma nu ett tag, fast det kunde varit under trevligare omständigheter. Vi ska käka frukost ihop och mysa <3

Inget vidare väder idag, jag har varit ute mycket i blåst och regn med barnen vilket har gjort att jag fått lock för båda mina öron, så idag blir vi inomhus tror jag.. Tror ;) Elijah vill säkert ut en sväng med cykeln när jag hämtar honom på dagis..

Lite morgonsnack..
Tata
M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0