Stora lillstrumpan!

Charly är idag 6v och 4dagar. Hon väger 5430g och är 56,5cm lång. Hmm, jag undrar vad Elijah vägde när han var 2mån? Får kolla upp det! I vilket fall som är lillstrumpan en stor tjej, mammas lilla hjärta! Vi träffade doktor Anders på BVC idag, han undrsökte Charly och lyssnade på hennes hjärta. När vi blev utskrivna från Neunatalavdelningen fick vi besked på att Charly hade ett litet, litet blåsljud på hjärtat. Detta har oroat mig jättemycket!! Till vår lättnad fick jag idag besked på att blåsljudet har försvunnit, så skönt! Vilken befriande känsla! Vi har fått tid till ulta om tre veckor, de tittar alltid på hjärtat om de hört ett blåsljud. Charly blev tagen 10 dagar innan BF så man tror att blåsljuden kanske kan bero på det.. Jaja, jag var bara tvungen att skriva av mig detta!

Vi har grillat idag, så fort det är fint väder grillar vi. Grillat är godast!

-Våren är här!
Tjingeling / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0