Rolig dag =)

Idag har jag träffat min mormor och hjälpt henne att starta en egen blogg.. Vi fikade och hade det mysigt hela förmiddagen hemma hos mamma =) Charly var också med, lilla fisloppan ♥ Elijah var på dagis. Mormor kom med en jättefin gåva till Charly, en silverberlock med Charlys namn ingraverat på framsidan. Tack snälla mormor, gamla mormor!


Charly.


Gamla Mormor 11 02 04

Elijah fick också ett silversmycke med sitt namn ingraverat på när han kom till världen av sin Gamla Mormor.
Ett fint minne för livet ♥



Jag har målat lite glas idag, gjorde ett glas men Katten Gustaf på och ett med Hello Kitty =)
Bilder kommer här:





Det är väldigt avkopplande att måla, prova vet jag =) När jag väl har suget efter att skapa och får tid över händer det grejer här hemma, jag kan knappt sluta måla ibland, Hihi!

Elijah la pussel och dokumenterade lite under tiden jag målade =) Här kommer några bilder Elijah tagit:

   
Fina va? Det tycker jag ♥

Nu, myspys med min älskade barn =)

Ha det bra / M

Kommentarer
Postat av: tess

Ja du e verkligen duktig på att måla.. =) Önskar att man hade någon sådan talang.

Nä vi är inte riktigt friska än, Ebba snorar och hostar konstant. Men så får vi är friska får vi ta en lek-dag. =) Kram

2011-03-30 @ 19:52:43
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Zandra

Så fin berlock och super snygga glas=)

2011-03-30 @ 20:15:13
URL: http://mamaspride.blogg.se/
Postat av: Lotti

Vilka fina glasmålningar, vilken rolig hobby :) Säljer du också?

2011-03-30 @ 20:29:12
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Mormor

För att vara första gången tar han riktigt bra kort mormors älskling <3

2011-03-31 @ 09:48:23
Postat av: Anonym

Tack Lotti!

Ja det är en "skön" hobby =)

Jag har målat massor till vänner & familj

genom åren. Men det är först nu jag börjat "sälja"

ta beställningar =)

2011-03-31 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0