Lördag.

                 

Dagen började med en god frukost i gott sällskap =) Annika, Krister och Stefan kom hem till oss och åt bullar, trevligt var det! När Dennis var iväg för att köpa bullar kom han över "Guitar Hero Metallica" billigt, så det kom han också hem med.. Vi har så klart spelat lite och Elijah har varit med, han är en riktig "rockunge" och det gillas, Yeah!! Metallica gillar både jag och Dennis =)

Vi har varit ute en låång runda i det fina vädret, hela familjen.. Elijah cyklade så klart! Vi lekte på "Rörlekplatsen" och gick/cyklade sen vidare till affären för att köpa en kaka till barnens mormor (som hon beställde till kaffet) Kakan har vi festat på hemma hos mina föräldrar..

Nu sitter vi och tittar på Rögle matchen, det går inte bra för dem kan jag säga! Ikväll ska vi hälsa på Maja och Peter hela gänget =) trevligt..

Ha en skön lördag!
M

Kommentarer
Postat av: milla

Inte visste jag att du bloggade, men gud va kul! Ytterligare en blogg att följa!

Och så fina bilder:)

2011-03-20 @ 00:40:59
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0