Härliga helg, välkommen..

Helg.. Igen, störtskönt! =) Jag är helt varm i ansiktet efter dagens utevistelse, härligt härligt!

Nu tar vi det från början.. Igår, herreguud vilken dag! Jag, Elijah, Charly och mamma åkte Skåne runt kändes det som. Vi gjorde en massa ärenden och var och handlade hela för och eftermiddagen. Haha, Elijah är för söt, när vi var på Rusta kom han med en Shrek-shampoflaska. Han ville att jag skulle köpa den till honom, vek som jag är gick jag med på det. Han blev överlycklig, visade sin mormor sitt fynd och sa: -Åå tack, jag älskar den mormor. Sen kom han bort till mig och sa samma sak. Kul när ungar uppskattar sina gåvor! Elijah blir glad för allt han får om det så bara är ett par strumpor =)

På kvällen såg vi Röglematchen och åt gott hemma hos mamma och pappa, de vann den här gången. Pappa, Dennis och Benny skrek som galningar när matchen avgjordes! Jag fick hålla för lillstrumpans öron, stackars unge! Dennis kom hem med nya "fynd" i torsdags.. Han hade köpt en vimpel till, en flisfilt, och en halsduk.. Suck, nu hänger den förbannade filten på väggen, fullt synlig, för beskådning! Jag ska lägga upp en bild så ni kan få se den "sköna gröna" filten..

Idag då, vad har vi hittat på idag.. Jo, vi har hunnit med ett besök hos Therese och Jimmie. Elijah och Hanna lekte ute i trädgården, medan vi vuxna satt i solen, drack kaffe och flabbade. Elijah körde ditt med sin gula Hummer =) Den fick Hanna också köra, de hade jätteroligt, skitungarna! De kommer rätt bra överens och kan dela med sig av det mesta.. Idag lånade Elijah tex ett par trosor av Hanna, Hihi! =) Efter lek och snack begav vi oss vidare till Annika, där vi täffade Karolina och fikade gott på kakor. Charly fick en jättefin klänning av Karolina och Camilla. Tack så mycket! =)

Nu har jag varit och handlat till grillningen som kommer ske hemma hos mamma och pappa. Yeah, jag älskar grillat! =) Gott.. Gott gotti gott gott! Jag önskar alla en trevlig kväll!
Tjingeling..
M


Inte så snyggt om ni frågar mig, men så kan det gå med en Rögle-tok till sambo!!


Charlys hand & fot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0