Här cyklas det..

 

Elijah fick en ny cykel av sin mormor och morfar i fredags. Vilken överraskning, han blev såå glad =) När jag lämnar honom på dagis annars brukar han peka på barnens cyklar som står fastlåsta i stängsel och säga:
-Mamma.. Jag vill ha en cykel. -Jasså, ja men då får vi se vad vi kan hitta på, svara jag..
Klart grabben ska ha en cykel nu när han har ett sådant intresse av att cykla. Jag tänkte någon gång på Lotta på Bråkmakargatan när hon tjatar och skriker över att hon vill ha en ny cykel =) Så långt ska det inte behöva gå här inte ;)
Elijah berättade även för sin mormor förra veckan om cyklarna på dagis, och mormor Lisa körde då och köpte en till honom från henne och morfar Göran.
Nu är Elijah och Dennis ute och rastar cykeln, och det går undan när lilleman cyklar kan ni tro. Knappt man hinner med, så jag undrar vem som blir tröttast. Elijah eller Dennis? Hmmm, ja jo det blir nog Dennis! =P
Lillasyster Charly ligger här í mitt knä och gör ifrån sig små gulliga ljud. Lillstrumpan blir 6 veckor på fredag, dagarna går fort tycker jag, för fort!
Snart är det vår och sommar, jag längtar till sommaren mer än någonsin för denna sommaren kommer moster Vendela hem från Australien och hälsar på oss, i 3 månader ska hon vara i Sverige.. Juni, juli och augusti! Super roligt ska det bli =)
Nä nu får jag klä mig och Charly, vi ska hem till mamma och pappa en sväng. Dennis och pappa ska troget se hockeyn ikväll, pappa har förvandlat honom till en sportnörd, som sig själv Hehe! De glor på allt!
Yes yes, trevlig kväll..
M

Kommentarer
Postat av: tess

Kul att du har börjat blogg igen.. =)

2011-03-14 @ 18:08:26
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0