En härlig dag med mamma.

-Oboy, vilket vackert väder! Jag blir extra glad när jag stiger upp på morgonen, om solen skiner =)
I morse, när jag hade lämnat Elijah på dagis, ringde jag mamma för att höra om hon ville följa med mig och lillan upp till "Cafe Uven" och fika.. Det ville hon så klart så vi gick ner dit och åt vår frukost. Härligt väder att vara ute och gå i nu, termometern i köket har visat 17 grader i solen! Nice nice! När vi var färdigfikade promenerade vi hem till Rosa på vinst och förlust.. Hon var hemma =) Vi drack kaffe och flabbade litta innan vi sen begav oss vidare hem till mamma. Väl hemma kände mamma att det hade varit skönt att sitta ute i solen och dricka kaffe. Vi körde ner till Jysk så att mamma kunde köpa på sig ett litet möblemang att ha på framsidan =) Ååh så skönt det var att sätta sig i solen med en latte i näven. Mmm så gott det var!

Ikväll ska gubben och pappa iväg och glo på Rögle, de spelar hemma. Jag undrar vad Dennis kommer köpa med sig hem denna gången? Suck, Hehe! Jag och barnen får väl gå ut en runda. Det är MYCKET möjligt att vi hamnar hos mamma igen eller tvärtom, att mamma kommer hem till oss ikväll. Då är det även mycket möjligt att vi glor på en bra film när Elijah har somnat för natten. Det var dagen det..

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack för en trevlig kväll <3

2011-03-23 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0