Dagens utflykt..





















Idag har vi varit ute hela eftermiddagen =)
Jätteskönt väder!

Jag, Elijah, Charly och mamma tog en långrunda. Elijah cyklade medan vi gick.
Vi lekte på lekplatsen, gungade, klättrade och åkte kana, Hihi!

Underbara sol, jag dyrkar dig!

• • •

Jag ska hämta ut nya glasfärger idag =)
Nu målar jag bla. Miranda, Hello Kitty & egna motiv..
Ska slänga upp ett par bilder för beskådning senare.
Måla är en rolig hobby, tror jag ska köpa mig ett par dukar och ny akrylfärg också.
Jag får tänka ut ett motiv, Hmmm....?
Jaja, jag kommer snart på något.. Kanske en Orchidee eller två?
Eller en Disneytavla till lillstrumpan?
Hmmm..?

Tjingeling / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0