Busfabriken..

Ikväll ska jag och mamma gå på bio, vi ska se "The Rite" Weee! Vi är båda mycket spända på filmen, en av våra favoritskådisar medverkar i den.. Anthony Hopkins!! Vi älskar båda två skräckfilmer, så vi hoppas den är bra =)

Idag har vi, hela familjen varit på Busfabriken i Helsingborg och lekt med våra vänner. Jag har inte kunnat leka i slutet av min graviditet så det var ett tag sedan jag "busade loss" som en annan unge ;) Vi for fram, jag och Elijah som två galningar, klättrade, hoppade, åkte kana, ja och en massa annat. Det var jätteroligt! Dennis fick knappt leka, Elijah märkte nog av mitt sug efter bus så han ville leka med mamma sin hela tiden =) Full rulle tiden ut kan jag säga, för både barn och vuxna! Tack för lek och bus till Martina m familj och Jörgen m familj! Det måste vi snart göra om =)

Vi har precis ätit Kinamat, ååh så gott. Vårrullar med ris är en storfavorit här, jag älskar det! Nu ska jag följa med pappa hem till min farfar och hälsa på, var ett tag sedan jag träffade gubben..
Nu står mamma bakom ryggen på mig och studsar =) Hon är en riktig DN ;) (dator nööörd) Hehehe!

Tata / M


.....Spännande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0