Ankorna är tillbaka..

Ja, sedan i torsdags.. Då hälsade de på för första gången i år =) De är så söta, Elijah matar dem varje dag nu, innan vi beger oss till dagis. De vill ha frukost och nytt vatten, Hihi! De kom till oss förra året också, då hade de även en balja att bada i..




Jag och Charly har varit hos Annika idag, på kaffe och macka =) Charly sov under tiden, trötte! ♥

Funderade på om jag skulle ta tag i trädgården, men det är så satans kallt idag så jag skjuter upp projektet till en annan dag! Istället tror jag att jag ska redigera lite foton och framkalla massor av bilder!! Ojoj, vad många bilder det kommer bli, jag som fotar nästan dagligen, och allt måste givetvis sparas =) Dennis får "dåndimpe" på mig när jag springer fram och tillbaka med kameran i högsta hugg.
-Mamma paparazzi, brukar han kalla mig.. Papegojan Elijah repeterar då vad Dennis säger =)

Charly blir 2mån om en vecka, hon utvecklas mer och mer för var dag som går, det är såå roligt! ♥

Haha, när jag satt och bläddrade bland mina bilder fick jag syn på den här bilden:

            Elijah                           Jag                          Mamma

Kul bild, den har mamma klippt ihop. Jag var en "gapig" unge, precis som min mamma.. Ja, och de flesta vet ju hur Elijah är Haha! Det går i ledet, precis som det ska, Tss! Han är en Pajas precis som hans mamma var =)

Jag har ju glömt att berätta att "The Rite", filmen mamma och jag gick och såg på bio, var JÄTTE BRA! Anthony Hopkins lever verkligen upp till mina förväntningar! Han är en kanonskådis! SE DEN! 

Jag tror att jag ska ta och ringa svärmor och höra med henne om hon och gubben vill ha besök i kväll? =)
Annars får jag måla lite.. 

I morgon åker syrran och sambo (Hehehe) till Gran Canaria!!
-Ha nu en toppen semester Evve och JP! Vi ses om en vecka ♥
..Köp nu något fint till mina barn moster Evve ;) 

Kram kram kram / Mariett..


 





Kommentarer
Postat av: tess

Nu har jag uppdaterat bloggen!!! =)

2011-03-29 @ 16:23:36
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0