En tid sen..

..Ja det var verkligen ett tag sedan jag bloggade, har inte haft tiden. Det händer saker runt om oss hela tiden, vi hittar på saker och umgås med nära och kära..
Med regnet kommer lugnet, är hemma hos mamma och myser. Vendela m familj och Elijah körde in till Malmö museum en sväng, så nu passar jag på att sitta här =) Charly vilar.
Vendela och Ethan är som sagt "hemma" nu, mysigt. Lille Ethan är så söt =)

Vi har mycket att se fram mot denna sommaren, alla helger är i stort sett uppbokade =) Vi ska till Örtofta midsommarafton, till fam Roos. Det kommer bli jättetrevligt! Nästa helg kör grabbarna upp till Stockholm för att se bla Metallica, en mini semester med husvagn. Hihi! 

Martin och Evelina ska gifta sig, skitroligt tycker vi alla. De passar så bra ihop de två, vi är glada över att Evelina ska bli Martins fru =) Längtar till bröllopet! Kläder till Elijah och Charly är fixat, det är bara jag som ska hitta något att ha på mig, blir troligtvis en sommarklänning.

Ett snabbt inlägg, får bli ett längre snart.. Om tiden räcker till ;) Hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0