Grillning + filmmys..

Idag har min goda vän Alex hållit mig sällskap under tiden Dennis har arbetat =) Trevlig kille den där Alex, jag älskar honom som om han vore min egen bror.. Dennis och Stefan har jobbat både lördag och söndag så Stefan har sovit hos oss hela helgen. Igår fick Stefan för sig att jag skulle färga håret på honom, "blixtslingor" och det blev faktiskt bra.. Tyckte Stefan ;) Ja och då är jag ju också nöjd. Vi har tagit det lugnt hela helgen, bara myst och tittat på film. Fick en "godiskoma" som heter duga igår, Haha! Farligt med gott godis, eller ostbågar som det i detta fallet var =) I fredags var vi hembjudna på Volleybollturnering hemma hos Martin och Eve. Vi var ett bra gäng, trevligt som bara den var det. Vi hade tur med vädret ;) Efter spel blev det grillning och efter grillning blev det hemgång för familjemys ♥ Idag ska vi grilla hemma hos mamma och pappa. Evve och JP kommer också, sen blir det till 100% filmmys igen. Mycket film och mycket mys, det gillar vi =)


Kärlek. Elijah älskar och avgudar sin Angelica =)


Bus, bus i fredags..


Elijah och vännerna Hanna och Ebba. Lek hemma hos töserna =)


Sabbe och Charly myser, det var i veckan när Sabbe hälsade på.


Här ser vi resultatet av "blixtslingorna" Haha! =)



Om 2 veckor ska Charly döpas =) Gudföräldrar blir Evelina och Stefan. Vi frågade Stefan om han ville ha äran att bli Charlys gudfar igår.. Han blev jätteglad och svarade JA såklart. -Menar ni allvar, skämtar ni? Ja det är klart att jag vill! sa han.. Han är för go, ni skulle sett hans ansiktsuttryck, sken upp som en sol =) Roligt tycker vi! 

Lite helginfo ;)

Tata/M  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0