Fotograf Marie och dagen..

Vi.. Jag, Charly och syrran var hos fotograf Marie i Svedala igår. Charly var en duktig modell, Marie tog en massa fina bilder på henne. Hon var lite trött vilket jag förstod eftersom hon vaknat redan kl: 07.00, men det gick som jag hade förväntat mig.. Bra! Charly är nämnligen ingen svårflörtad unge, det räcker att du tittar på henne och ler så får du ett smile tillbaka. Marie skickade ett "smakprov" som hon kallar det, till min mail igår, fotot nedan =) Hon kommer även lägga ut en bild av Charly på sin hemsida under "Jag har glimten i ögat" fliken. Där kan man gå in och titta för att rösta på vilken bild man tycker bäst om. Den bild som får flest röster vinner såklart, föräldrarna får en förstoring helt gratis som pris. Superbra tycker jag, en rolig grej =) Tror att hon har en tävling var månad?

Idag har jag och Lillstrumpan varit i Marieholm och hälsat på Martina och Julia ♥ Elijah har varit på dagis för sista gången denna veckan ;) När jag hämtade honom idag sa han en mysig sak til mig när vi satt i bilen:
-Mamma? Duu?
-Ja? svarade jag..
-Jag älskar dig mamma..
Han sa det med en speciell röst, på ett speciellt sätt, så jag förstod att han förstod innebörden av vad han sagt.
Helt magiskt att höra, jag älskar min son mer än ordet älska. Älska och Kärlek är två av de ord jag tycker är de största, mest magiska orden i svenska språket!..
..Jag vände mig om när han sagt detta till mig, såg honom i ögonen och sa:
-Mamma älskar dig också, du är den finaste pojken en mamma kan önska sig ♥ Tänk att du är min, sa jag sen med en lite skämtsam röst..
-Ja jag vet mamma, Elijah är mammas, sa han då.. 
Mitt älskade barn!!

/Världens lyckligaste mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0