Spontana dagar, me like..

I morse "Heytellade" syrran mig kl: 08.00 och frågade om vi skulle promenera upp till Center Syd och gå en sväng där? -Ja, svarade jag. Elijah har varit på dagis i vanlig ordning, så jag, Evve och Charly tog oss upp till CS. Vi fick gått en runda i det då fina vädret =) När vi var avklarade och på väg hem från CS ringde min telefon, det var Martina som undrade om hon och Emelie fick komma över en sväng? -Ja, svarade jag. Trevligt, trevligt =) Det blev lite snack innan jag och Charly skulle gå och hämta Elijah på dagis. Ooh ja, måste bara berätta..
Elijah cyklar till dagis om dagarna, och när vi var på väg till dagis idag kom en bil körandes förbi, en stor, vit en. Den kände Elijah igen direkt! Det var hans gamla fröken som kom körandes förbi, hon skulle parkera. Elijah slängde cykeln åt sidan och sprang mot henne, skrek under tiden -Heej! Heej -----!!, och omfamnade henne när han var framme ♥ Elijah tycker verkligen om denna kvinnan, hon blev lika glad över att se Elijah som han blev när han fick syn på henne. Elijah ville att hon skulle ha följe med oss till hans nya avd, så blev det =) Mysig människa! Elijah har verkligen haft tur med personal, hans fröknar har varit och är helt klart bäst tycker vi.
Nu kom jag från ämnet lite men jag var bara tvungen att skriva om detta mysiga möte..
Jaja, var var jag nu? Jo, Alex har också Heytellat och frågat om vi skulle ses en sväng? -Ja, svarade jag. Så vi får se när det blir, troligtvis efter middagen?
I morgon ska Charly fotas, moster Evve ska följa med =) Lillstrumpan ska fotas i sin blommiga klänning hon fått av sin mormor och morfar, mammas fina lilla tös ♥
Jag har ansökt om förskoleplats till Charly idag, om vi får som vi vill kommer hon börja den 6/2-2012 på Tolvåkers fsk. Inskolning någon vecka innan jag börjar arbeta igen. Tänk att det bara är 6 månader dit, då är vår lilla tös 1 år! Herreguud alltså vad tiden går! Jag saknar mina arbetskamrater lite, den "ene mer än den andre" ;) Tror det är dags för ett besök snart, jag saknar givetvis mina barn också. De har ju alla växt och börjat en klass högre när jag kommer tillbaka =) Jag får ta mig tid till en påhälsning nästa vecka!!

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0