Måndag.

Måndag och ny vecka =) Charly är genomförkyld stackarn ♥ Vi skulle egentligen på 4års-kalas till Hanna igår men det fick vi ställa in eftersom Charlys snor är grön/gult, barnkalas = bakteriefest!.. Istället gick vi hem en sväng till barnens farmor och farfar, de bjöd oss på middag och kaffe =)
Igår morse körde jag, Annika och Charly in till Malmö Folketspark för att gå på barnloppisen. Herreguud med människor! Charly tyckte det var jätteskönt att komma ut i friska luften, det behölvde hon. Jag fick fyndat en hel del, fick köpt bla en ny vinterjacka till Elijah för 40kr, inte illa det =) De andra åren har han fått nya Everest sätt, termobrallor och jacka för hur mycket pengar som helst så den var verkligen en billig/bra investering! Nu ska vi bara köpa en overall till honom och vinterkängor sen är alla vinterkläder inhandlade. Charly ska också få en overall, ska se om jag hittar en till henne på nästa loppis innan jag kör och köper en i affären. Loppis är verkilgen en underskaddad grej! Jag rekomenderar ALLA föräldrar med småbarn att åka in till Malmö den 18/sep, sista loppisen där detta året. Kul grej också, min kära svärmor fick med mig in till Södra esplanaden i Lund för ett år sedan, det är jag glad för. Då fyndade jag bla. leksaker till Charly och Elijah =) Nu gör vi två detta lite då och då tillsammans, och det är hur trevligt som helst =)
Idag har min mormor varit här och hälsat på, hon har lämnat av en liten valp "Smulan" till Annika, så nu är de en hund mer i familjen =) Hon är jättesöt lilla Smulan, svart och vit. Svart med vit mage, tassar och svanstipp. Hon har även en liten bläs/strimma i pannan, lilla livet.
I lördags var jag och Dennis på bio, vi såg "Cowboys and aliens". Den var bra tyckte vi, vi gillar ju den kategorin av film, schysst kombination faktiskt =) Jaja, se den om ni gillar Sci-fi, annars låt bli!



..Lite måndagsinfo ;) /Mariett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0