Lek & lek..

..Det gör vi mycket här hemma nu, barnen och vi vuxna på Elijahs rum =) Charly verkligen avgudar sin storebror, hon tycker det är jätteroligt att studera honom när han leker. Hon sitter bredvid och knycker grejerna han leker med. Hmmm, vad är det här för något? Hur smakar denna? Hihi, Elijah bygger torn och Charly rasar dessa, Elijah lagar mat till lillasyster och oss, osv.. Elijah tycker att Charly är lite "roligare" nu när hon sitter själv och "pratar" =) Han brukar hoppa runder, sjunga och fjanta sig för att hon ska börja skratta, bra kommunikation! Charlys skratt är responsen, och då fjantar sig så klart Elijah ännu mer, ser hur kul ut som helst. Jag älskar mina barn, min/vår familj! ♥

Idag har jag varit med min mormor hos tandläkaren, barnen har varit hos sin farmor under tiden =) Charly och farmor fick hämta Elijah på dagis. I kväll blir det filmmys för min och Dennis del, vi ska se Thor =) verkar skitbra! Hoppas den är det, vi får se ;) Nu sitter barnen på golvet och leker, Charly sitter på sitt täcke på golvet. Framför sig har hon en massa leksaker. Elijah leker fint med henne ♥ Han är så mån om sin syster..







Tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0