Solen?

Jaha... Var tog solen vägen?

I gårkväll var vi ute i trädgården och njöt av solen, vi grillade hemma hos mina föräldrar..
Våren är min favoritårstid, inte kallt och inte för varmt.. Bara lagom, precis som jag vill ha det! Annars föredrar jag faktiskt vintern framför sommaren, kall som jag är, Hehe! ;) Jag älskar snö och vinterlek, och det gör Elijah också.

Fam Andersson har hälsat på oss idag =) Nu säger Elijah själv till när han tycker det är dags att träffa Hanna.
Han tjatade om henne i fredags innan Julia kom, så jag ringde upp Therese och vi bestämde en träff som i dag. Nu har Hanna också fått en ny cykel så snart kan vi mammor kanske ta ut våra barn på cykel/powerwalkrunda, det skulle jag verkligen behöva!

Imorgon blir Charly 2 mån! ♥

På tisdag ska jag köra in och få fotograferat Charly på Ikea, har man Ikea famiy kort får man bilderna billigare. Kommer dock inte ihåg vilket bolag det är som fotar. Det är inte säkert att bilderna blir bra (det kan vara svårt att fota bebisar) blir de inte bra, skickar vi bara tillbaka dem..
De kommer nämligen även dit i slutet på maj, då tänker jag åka in med både Elijah och Charly för att ta syskonfoto ♥ Då är lillstrumpan en hel månad äldre, det hinner hända mycket på den tiden =)

Konstigt nog har jag lite av vad man kallar söndagsångest idag?

Ikväll ska jag "sitta på ryggen" och titta på en bra film, jag ska nog sträcka ut mig riktigt ordentligt i trean.. Så Dennis får snällt ta tvåan =P

Tjingelingling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0